به گزارش ایرنا، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با تمرکز بر روش های نوین در درمان ایمپلنت، تشخیص و درمان در کامپلیکیشن های ایمپلنت، اخلاق مداری در درمان ایمپلنت های دندانی و دندانپزشکی مبتنی بر دیجیتال، زیبایی در درمان ایمپلنت سوم تا پنجم مرداد ماه امسال برگزار می شود.
دکتر عباسعلی خادمی تاکید کرد: این همایش ظرفیت های جدیدی را برای توسعه پژوهش های بنیادین و ارائه راهکارهای حل مسائل و چالش های فرآروی دندانپزشکان و متخصصین ایجاد می کند.
وی افزود: برای برگزاری این همایش علاوه برنخبگان و متخصصان ایرانی، از پژوهشگران با تجربه ازکشورهای آمریکا، کانادا، اروپا و استرالیا دعوت بعمل آمده است.
همچنین دبیر اجرایی چهارهمین همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی گفت: این همایش به همت اساتید، پژوهشگران و نخبگان متخصص گروه های جراحی دهان، فک و صورت، پروتزهای دندانی، پریو و رادیولوژی دهان و فک و صورت برگزار خواهد شد.
دکتر جابر یقینی افزود: برگزاری یک نشست علمی صمیمی برای تبادل آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه درمان ایمپلنت های دندانی، هدف از برگزاری این همایش است.
وی افزود: نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای دارویی و تکنولوژی درزمینه درمان ایمپلنت های دندانی و سایر تجهیزات دندانپزشکی در کنار این همایش برپا خواهد شد.
دبیر علمی همایش یاد شده نیز گفت : 10 کارگاه همزمان با برپایی همایش برگزار و 18 مقاله به شکل پوستر و30 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود.
دکتر احمد مقاره عابد گفت: پنل های ارائه شده در این همایش برای اولین بار بصورت سوال و جواب برگزار خواهد شد.
چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور حدود یکهزار و 500 تن از متخصصان رشته های مختلف دندانپزشکی و ایمپلنت برگزار می شود.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.