به گزارش ایرنا، این نمایشگاه ها با حضور نمایندگانی از استان های مختلف کشور در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا شده است.
در ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته بیش از 40 نمایندگی و شرکت فعال در حوزه‌های بازرگانی تجهیزات ورزشی، هیات های ورزشی، کلینیک سلامت پا، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سالم، تولیدکنندگان مکمل‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی به ارائه فعالیت‌های خود می‌پردازند.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یکهزار و 600 مترمربع برگزار شده است و فعالان حوزه‌های مرتبط از استان‌های تهران، اصفهان و یزد در آن حضور دارند.
همچنین در هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو 45 مشارکت‌کننده از استان‌های کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
در این نمایشگاه نیز آخرین محصولات حوزه تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو به نمایش گذاشته شده است.
حضور کلینیک‌ها و آموزشگاه‌های برتر استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارائه خدمات ویژه از سوی آنها، خدمات ویژه‌ ای است که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
انجمن جراحان پلاستیک و کلینیک‌های پوست و مو، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان معتبر آرایشی و بهداشتی اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و فعالیت‌های خود را در فضایی بالغ بر یکهزار و 700 مترمربع به نمایش گذاشته اند.
در کنار این دو نمایشگاه، برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی ویژه نیز پیش‌بینی شده است.
از جمله این همایش‌ها می‌توان از همایش 'تغذیه و مکمل‌ها'،'تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و حرکات اصلاحی'، 'تخصصی ویژه آرایشگران و سالن‌های زیبایی برتر اصفهان'،'دستگاه‌های پزشکی مراقبت از پوست و مو'، 'استخوان ایمنی بدن'، 'نقش تیپ‌های بدنی در موفقیت ورزشی'، 'چاقی و لاغری'، 'نقش ورزش در سلامت' و 'روابط اجتماعی سالمندان' اشاره کرد.
ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، روزهای 23 تا 26 مرداد امسال از ساعات 17 تا 23 آماده بازدید عموم است.
0477/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.