به گزارش ایرنا، غلامحسین مهدی زاده دستجردی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس، بعد از تحمل سال ها درد و رنج مجروحیت های مختلف، دیروز ( شنبه ) در سن 50 سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دیار باقی شتافت و به یاران شهیدش پیوست.
به همین، مناسبت ' محسن مهرعلیزاده ' استاندار اصفهان روز یکشنبه در پیامی شهادت این جانباز سرافراز را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر عروج جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس شهید حاج غلامحسین مهدی زاده دستجردی که با هفتاد درصد مجروحیت جنگ تحمیلی، بعد از تحمل 32 سال رنج و درد عارضه شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت و اجر دهها سال مصدومیت جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل‌ الله پیوند زد، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
وی اضافه کرد: بدون تردید ملت بزرگ و انقلابی ایران یاد و خاطره شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را در زمره همراهان صدیق ولایت و مبارزان مخلص انقلاب اسلامی پاس می دارند و هیچگاه فراموش نخواهد کرد.
استاندار اصفهان فقدان این یادگار شهیدان سرافراز را به مردم شریف استان و خانواده گرامی این شهید عالی مقام تسلیت گفت و از خداوند علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسئلت کرد.
پیکر پاک شهید ' غلامحسین مهدی زاده دستجردی'، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، ساعت 17 امروز ( یکشنبه ) از منزل شهید به سمت گلزار شهدای بهشت محمد روستای دستجرد از توابع بخش جرقویه تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده می شود.
خاطرنشان می شود؛ جانباز شهید غلامحسین مهدی زاده دستجردی روز 10 تیر سال 1347 در روستای دستجرد از توابع بخش جرقویه متولد شد.
وی 32 سال پیش در حمله شیمیایی رژیم بعثی عراق به حلبچه دچار عارضه شیمیایی شده بود.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.