به گزارش ایرنا، پرویز کولانی روز سه شنبه در نشست کمیته برگزاری 5400 شهید کردستان با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا به نحو مطلوب وظیفه همه است، اظهار کرد: باید در مقابل قطره قطره خون شهدا پاسخگو باشیم.
وی افزود: پاسداشت و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، یاد و خاطره شهدا، احترام و تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان وظیفه شرعی و قانونی و موجب رضای خدای متعال است.
کولانی با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در سال 97 تاکید کرد: در شهرستان ها مجموع فعالیت هایی که توسط کمیته ها انجام می شود مقدمه ای برای برگزاری این کنگره است.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب 'کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است) یادآور شد: کردستان در هشت سال دفاع مقدس دژ مستحکم نظام در مقابل گروهک ها و جریانات ضدانقلاب و ارتش رژیم متجاوز بعث عراق بود.
فرماندار قروه با اشاره به اینکه در جلسات تاکید بر متفاوت تر برگزار شدن کنگره شهدای استان کردستان است، گفت: باید تمام کمیته ها وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قروه هم در این جلسه گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس بویژه در پاکسازی شهرهای استان از وجود معاندین و ایجاد امنیت پایدار نقش برجسته ای داشت که باید در کنگره شهدای استان به آن توجه شود.
سرهنگ سعید شعبانی اظهار کرد: باید زندگی نامه شهدا به عنوان الگو از طریق سخنرانی ها برای نسل آینده بازگو شود تا همگان با ایثار و از خودگذشتگی ایشان آشنا شوند.
وی افزود: کار برای شهدا، ارزشمند و مایه افتخار است و نباید در این زمینه موازی کاری کنیم بلکه باید با برنامه و منسجم در این حوزه حرکت کرد.
شهرستان قروه 458 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
خبرنگار: سارا صالحی**انتشار: سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.