به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدمهدی مروج الشریعه و سیدابوالفضل رضوی همزمان با روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با 2 تن از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و خانواده هایشان دیدار کردند و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفتند.
استاندار خراسان جنوبی در این دیدار حضرت زینب (س) را الگوی تمامی جانبازان و پرستاران عزیز برشمرد و گفت: حضرت زینب به حق پیام آور کربلای حسینی بود و امروز ایشان الگوی تمام عیار پرستاران و جانبازان عزیز ما قرار گرفته است.
مروج الشریعه خدمت خالصانه به جانبازان و ایثارگران را توفیق بزرگ مسئولان دانست و تصریح کرد: دیدار با ایثارگران عزیز برای مسئولان یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های آنهاست که به ما مسئولان انگیزه خدمت بهتر و بیشتر را ارائه می کند.
وی وجود ایثارگران و جانبازان در جامعه را مایه برکت و عزت برشمرد و افزود: وجود با برکت شما عزیزان، الگوی بسیار خوبی از گذشت و ایثار برای نسل های فعلی و نسل های آینده است و نیز مسئولان که بدانند وارث چه مسئولیت بزرگ و سنگینی هستند.
استاندار خراسان جنوبی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران ستادی و استانی سه شنبه شب با جانباز 70 درصد عبدالحسین مهدوی نیا که سوم شهریور 1363 در منطقه کردستان بر اثر ترکش از ناحیه هر دو چشم به درجه جانبازی نائل شد و جانباز 70 درصد حسین براتی که سیزدهم اسفند 1364 در منطقه سلیمانیه و در عملیات والفجر 9 به افتخار جانبازی رسید، دیدار کردند.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.