به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز شنبه در شورای اداری کاشان افزود: در شرایط کنونی کشور همه موظف هستیم در کنار یکدیگر با اتحاد و انعطاف، گذشت و پشتیانی از همدیگر، خدمات لازم را به واحدهای تولیدی صنعتی ارائه کنیم.
وی بیان کرد: حق بیمه ، بدهی های دارایی و قسط های بانکی باید با هماهنگی لازم پرداخت شود تا با شرایطی که واحدهای تولیدی در آن قرار دارند، باعث تعطیلی آنها نشود.
فرماندار کاشان همچنین از تولید نوعی الیاف پلی استربرای استفاده درفرش ماشینی در این شهرستان خبر داد وگفت: مواد اولیه این الیافها در شرکتهای پتروشمی داخلی تولید می شود و قیمت تمام شده آن کمتر از مشابه خارجی است.
به گفته وی آزمایشهای نهایی بر روی این مواد انجام شده و هم اکنون چندین شرکت تولیدکننده فرش ماشینی در منطقه از آنها استفاده می کنند.
مومنیان همچنین با تاکید بر لزوم کنترل بر بازار و نظارت بر قیمتها، تصریح کرد: هیچ گرانی محصولات داخلی پذیرفته نیست و با هر گرانفروشی و هر نوع احتکار باید با جدیدیت و قاطعانه برخورد شود.
او خاطرنشان کرد: سزاوار نیست در شرایطی که دچار تحریمهای خارجی از سوی دشمنان هستیم، تحریمهای داخلی نیز توسط اندکی از فروشندگان به علت سودجویی و فرصت طلبی، گریبانگیر مردم شود.
معاون استاندار اصفهان همچنین با تاکید بر لرزم صرفه جویی در مصرف آب و برق، بیان کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند با صرفه جویی در آب و انرژی 20 درصد مصرف را کاهش دهند.
وی با اشاره به تغییر ساعات کار اداری در شهرستان کاشان از تیر تا پایان مرداد امسال گفت: کارکنان وظیفه دارند برای خدمات رسانی به مردم ساعت 6 و 30 دقیقه صبح در ادارات حضور داشته باشند.
فرماندار کاشان همچنین گفت: بخش عمده ای از مصرف آب و برق مربوط به بدمصرف کردن آن است و همه دستگاه موظف هستند در این زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنند تا بتوان مصرف آب و برق را با اصلاح الگوی، مصرف کاهش دهیم.
وی همچنین با تاکید بر هوشیاری مردم در این موقعیت حساس، بیان کرد: دشمنان انقلاب و گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه اعتراض مردم به شرایط اقتصادی کشور در پی توطئه در کشور هستند بنابر این باید بسیار مراقب بود تاعده ای بین مردم شکاف ایجاد نکنند و دست مایه های اختلاف بین مردم و مسئولان شوند.
مومنیان یادآوری کرد: بخشی از نارضایتی ها مربوط به شرایط فعلی اقتصاد است که مدیران کلان کشور آن را مدیریت کنند و بخشی از نارضایتی را می توان با مدیریت صحیح در دستگاه اجرایی پائین دستی برطرف کرد.
وی از تشکیل میز خدمت در فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: امسال یکی از ملاکهای ارزیابی دوره ای مدیران دستگاه های اجرایی ، فعال بودن میز خدمت است.
وی همچنین از سفر رئیس جمهوری به کاشان در آبان امسال خبر داد و از مسئولان اجرایی منطقه خواست، طرحهای مصوب و دارای اعتبار را اعلام کنند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.