به گزارش ایرنا ، در اطلاعیه چهارشنبه این اداره کل آمده است: به اطلاع مردم شریف و نجیب استان یزد می رساند نظر به برخی تعرضات به خط انتقال آب ، تعمیرات لازم در کمترین زمان ممکن آغاز شده و این فرآیند در حال انجام می باشد.
در ادامه این اطلاعیه آمده: با توجه زمان بر بودن تعمیرات، از عموم مردم شریف تقاضا می شود تا طی ساعات آینده نهایت صرفه جویی در مصرف آب را به عمل آورده و یاریگر متولیان امر در این شرایط باشند.
در بخش دیگر اطلاعیه با اشاره به پیگیری های لازم مسئولان آورده است : مدیریت ارشد استان به صورت مستمر در حال رصد و پیگیری شرایط تامین آب استان بوده و گزارش آن را بزودی به اطلاع عموم مردم شریف یزد خواهند رساند.
بدلیل تعرض مجدد پیش از ظهر امروز به 15 حوضچه مسیر خط انتقال آب به یزد در منطقه فیض آباد اژیه، جریان آب انتقالی برای دهمین بار طی چند سال اخیر قطع شد.
بدلیل گستردگی حجم تخریب ها زمان تعمیرات و بازسازی طولانی خواهد بود.
دوشنبه شب و زمان پخش فوتبال ایران و پرتغال در جام جهانی نیز برای نهمین بار خط انتقال آب شرب یزد در منطقه ورزنه اصفهان مورد حمله قرار گرفته و قطع شده بود.
از چند هفته پیش با تصمیم وزارت نیرو سهمیه آب یزد کم و باعث شد مسئولان یزدی برای جبران کم آبی خط انتقالی از آب 16 چاه داخل شهر یزد برای پوشش کسری آب شرب مردم استفاده کنند
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.