به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد کلاهبرداری از افراد مسن و کم سواد مقابل دستگاه های خود پردار توسط فردی شیاد در شاهین شهر موضوع شناسایی و دستگری این فرد در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با حضور مقابل دستگاه های خودپرداز افراد مسن و کم سواد را طعمه خود قرار می داد و با این بهانه که دستگاه بیش از 2 میلیون ریال به او پول نمی دهد و نیازمند مبلغ بیشتری است آنها را مجاب می کرد تا مبلغی را به صورت نقدی به وی بدهند تا او این مبلغ را از طریق کارت به کارت به حساب اشان منتقل کند.

مختاری ادامه داد: فرد کلاهبردار پس از دریافت پول ، هنگام عملیات انتقال وجه از طریق خود پرداز با فریب کاری به جای گزینه تأیید گزینه انصراف را وارد می کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ، هرگز فریب این گونه افراد را نخورند و در صورت برخورد با چنین افرادی با سامانه 110 پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 907406
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.