به گزارش ایرنا در این مراسم که به صورت نمادین در روستای مهیار شهرستان شهرضا برگزار شد استاندار اصفهان فراهم آوردن زمینه مناسب برای رفاه ، سلامت و امنیت مسافران را از مهمترین وظایف مدیران دانست.
محسن مهرعلیزاده افزود: نوروز امسال 30 ایستگاه سلامت و امنیت جاده ای در سراسر استان کار خدمت رسانی به هموطنان را انجام می دهند.
وی افزود : ترغیب رانندگان در جاده های حادثه خیز برای توقف خودرو در ایستگاه‌ها و کاهش تصادفات از مهم‌ترین اهداف برپایی ایستگاه‌های سلامت و امنیت جاده‌ای در استان اصفهان است.
مهرعلیزاده افزود: در ایستگاه‌های سلامت و امنیت جاده‌ای، مسافران نوروزی ضمن استراحت می توانند با آداب و رسوم و صنایع دستی محلی هر منطقه آشنا شوند.
وی گفت: تجربیات نشان داده که این نقاط نقاط مهم و حساس بوده و ایجاد استراحتگاه در این نقاط می تواند به کاهش تصادفات جاده ای کمک کند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: مقرر شده است تا سازمان پایانه ها به بخش خصوصی اجازه دهد تا این نقاط را از حالت موقتی خارج کرده تا در طول سال فعالیت داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیزگفت:950 نفر در جاده ها و شهرهای استان در سال 96 براثر تصادف جان خود را از دست داده اند .
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: بیش از 14 هزار نفر هم در این مدت مجروح و مصدوم شده که این آمار نگران کننده است.
15 میلیون دستگاه خودرو نوروز 96از جاده ها استان اصفهان گذر کردند.
استان اصفهان حدود 25 هزار کیلومتر راه و 400 کیلومتر آزاد راه و بیش از 700 کیلومتر بزرگراه و پنج هزار و 700 کیلومتر راه روستایی دارد.
شهرضا در 80کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.