شهرستان تیران و کرون دارای پنج سالن ورزشی است.
مهدی مرادی روز دوشنبه در گفتگوبا ایرنا افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی و آیین نامه ماده 88 اماکن ورزشی، اماکن ورزشی شهرستان تیران و کرون بر اساس مزایده باید به بخش خصوصی واگذار شود اما تاکنون استقبالی از این طرح نشده است.
وی بیان کرد: قیمت بالای کارشناسی و هزینه های نگهداری این اماکن، بخش خصوصی را برای شرکت در مزایده بی رغبت کرده است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: واگذاری مدیریت سالن های ورزشی شهرستان تیران و کرون به بخش خصوصی منجر به افزایش قیمت سانس های سالن های ورزشی و کاهش مراجعه کنندگان به این اماکن می شود که این وضعیت برای بخش خصوصی خسارت باراست.
وی با بیان اینکه وضعیت مدیریت سالن های ورزشی این شهرستان بلاتکلیف است، گفت: کاهش قیمت کارشناسی بر اساس موقعیت و وضعیت شهرستان به رغبت بخش برای مدیریت این سالن ها کمک می کند.
مرادی همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را برای رفع این مشکل خواستار شد.
وی خاطرنشان کرد: سالن های ورزشی شهرستان تیران و کرون درآمدزا نیست و با توجه به اینکه بخش عمده سالن ها در مناطق روستایی و بخش کرون است، مردم توانایی مالی برای اجاره هر سانس سالن را ندارند.
در این شهرستان پنج سالن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان، وجود دارد که سال گذشته تنها یک سالن در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت و امسال نیز کسی برای اجاره آن پیشقدم نمی شود.
شهرستان تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.