به گزارش ایرنا ، اکبر نگاهی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این اداره اظهار کرد: سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان تحویل سالن ‌ها و اماکن ورزشی به بخش خصوصی است و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در زمینه رعایت این ضوابط در قالب ماده 88 موفق عمل کرده است.
وی همچنین از کسب رتبه سوم المپیاد زیر 16 سال استانی دختران که در سال ‌جاری برگزار شد، خبر داد و گفت: تاکنون یک ‌هزار و 330 ورزشکار یافته در شهرستان نیر سازماندهی شده که نسبت به جمعیت رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده ‌ایم.
او افزود: امسال پیست دو و میدانی شهرستان نیر افتتاح و رختکن و زمین چمن تختی نیر هم تعمیر و تجهیز شد.
امام جمعه نیر هم در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ کرامت در ورزش بیان کرد: حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی باید سرلوحه ورزش قرار بگیرد.
حجت ‌الاسلام ‌میکائیل مقدسی به اهمیت ارتباط اداره ورزش و جوانان با ورزشکاران به ویژه روسای هیات‌ های ورزشی اشاره کرده و خواستار تعامل هر چه بیشتر آنها شد.
وی گفت: شهرستان نیر یکی از مناطق مستعد در پرورش قهرمانان رشته ورزشی است و این امر موجب می‌شود مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و شهرستان توجه جدی و اساسی به این امر مهم داشته باشند.
وی اظهار کرد: در پرورش ورزشکاران باید از نیروهای جوان و متخصص استفاده شود و این امر باید در سرلوحه کاری اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان نیر قرار بگیرد.
در شهرستان نیر هفت مکان و سالن ورزشی وجود دارد و سرانه ورزشی شهرستان 3 متر و 45 سانتیمتر نسبت به هر ورزشکار است.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.