به گزارش ایرنا، محمد مشهدی آقایی سه شنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین افزود: خانه جوانان مکانی برای فعالیت این قشر در زمینه های مختلف و محلی برای بروز و ظهور استعدادهای این رده سنی از جامعه است.
این مسئول گفت: تاکید وزیر ورزش و جوانان بر اولویت قرار دادن امور جوانان به منظور رفع نیازهای این قشر است که البته این مهم باید با کمک سایر دستگاه ها و نهادها عملیاتی شود.
وی یادآور شد: در رابطه با کمک به ساماندهی امور جوانان،اداره کل ورزش و جوانان قزوین تاکنون مجوز فعالیت 56سمن (سازمان مردم نهاد) را صادر کرده است.
مشهدی آقایی ادامه داد: بودجه ورزش استان قزوین در حوزه های مختلف صرف جوانان صرف می شود اما به هیچ عنوان پاسخگوی حجم انبوه نیازها و مطالبات این قشر نیست و در این خصوص باید از ظرفیت و توانمندی دستگاه ها و نهادها و بخش خصوصی نیز بهره برد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم باتعامل سازنده و هدفمند میان مدیریت ورزش و سمن های حوزه جوانان بتوانیم در ساماندهی ورزش و جوانان استان به شکل موفق تری عمل کنیم.
در این نشست همچنین اعلام شد یک دستگاه مینی بوس به جامعه معلولان قزوین اختصاص پیدا می کند تا از آن برای حضور در اماکن ورزشی و پرداختن به ورزش استفاده کنند.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.