به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در بازدید از طرح های در حال اجرای آستارا افزود: یکی از راه های مهم در تکمیل زیرساخت های ورزشی، واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است.
وی اضافه کرد: باید با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تسریع روند پرداخت آن، سرمایه گذاران را در ایجاد فضاهای ورزشی مشارکت دهیم.
وی اذعان داشت : شهرستان آستارا با وجود برخورداری از قابلیت های ویژه در ورزش های عمومی و حرفه ای متاسفانه از زیرساخت های مناسب برخوردار نیست و طولانی شدن روند احداث استخر شنای این شهرستان، به جز اتلاف سرمایه های مادی و انسانی، ثمر دیگری نداشته است.
رنجکش با تقدیر از بخش خصوصی برای ایجاد استخر و مجموعه چند منظوره ورزشی در روستای ویرمونی آستارا خواستار مساعدت لازم بانک ها و مسئولان استان در پرداخت تسهیلات و کمک به تکمیل این طرح شد.
وی تصریح کرد : امسال برای تکمیل این طرح ها تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و از اداره کل ورزش و جوانان استان نیز انتظار داریم در رابطه با تکمیل طرح های یاد شده تعیین تکلیف کرده و زمینه بهره برداری آنها را در زمان مناسب فراهم کند.
فرماندار آستارا افزود: در صورت جدیت در اختصاص اعتبار کافی از سوی اداره ورزش و جوانان استان برای تکمیل طرح های استخر و چمن مصنوعی زمین فوتبال آستارا، اعتبار شهرستانی نیز به همین منظور اختصاص خواهد یافت.
عملیات ساخت استخر سرپوشیده آستارا در زمینی به مساحت یک هزار و 57 متر مربع از سال 86 در مجموع ورزشی وحدت این شهرستان آغاز شد . طرح ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی وحدت آستارا نیزز با مساحتی بالغ بر هفت هزار و 140 متر مربع در حال پیگیری است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی در این شهرستان ساماندهی شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.