رئیس هیات ژیمناستیک گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آرمین وطن خواه ورزشکار شایسته گیلانی در رقابتهای ژیمناستیک هنری قهرمانی جهان در اسلوونی موفق به کسب دو مدال طلا شد.
کیانوش سقراطی افزود: این دو مدال اولین مدال های طلای تاریخ ورزش ژیمناستیک ایران در رقابتهای جهانی است که خوشبختانه این امر توسط یک ورزشکار گیلانی به دست آمد.
وی گفت: آرمین وطن خواه در مسابقات ژیمناستیک هنری 2017 جهان در اسلوونی ، با درخشش خیره کننده خود مدال طلا و عنوان قهرمانی وسیله دارحلقه را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: همچنین این ورزشکار شایسته گیلانی مدال طلای تیمی رده جوانان را نیز به همراه تیم ملی ایران به گردن آویخت که این مدال های جهانی ، اولین مدال های طلای تاریخ ژیمناستیک ایران باشد .
وی بیان کرد: البته کسب این مدال تاریخی بدون حمایت های مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان امکان پذیر نبود، چون حمایت های مسعود رهنما در ژیمناستیک گیلان باعث کسب 2 مدال تاریخی ژیمناست گیلانی شد.
رئیس هیات ژیمناستیک گیلان خاطرنشان کرد: زمانی که طبق ماده 88 می بایست اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شود ، مسعود رهنما با مدیریت و حمایت های خود ، تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک را به صورت نزخ پایه در اختیار ژیمناستیک و قهرمانان قرار داد و نتیجه آن کسب 2 مدال تاریخی در ژیمناستیک ایران و گیلان شد .
سقراطی از تمامی مربیان ، زحمتکشان هیات ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان گیلان بابت کسب این افتخار تاریخی قدردانی و اضافه کرد: امیدواریم با حمایتهای مسئولان و همچنین تلاش و پشتکار مربیان و ورزشکاران ، این موفقیت ها تداوم داشته باشد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.