به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد المهدی گلپایگان با تاکید بر اینکه نهم دی فراتر از مباحث جناحی و سیاسی است گفت: این روز متعلق به همه مردم ایران است و همواره باید به عنوان روز ملی و یوم الله گرامی داشته شود.
امام جمعه گلپایگان به وقایع پس از انتخابات پرشور و حداکثری سال 1388اشاره کرد و گفت: با فتنه گری، بی بصیرتی و لجاجت برخی از کاندیداها و خواص، خسارات زیادی به جمهوری اسلامی تحمیل شد.
حجت الاسلام طهماسبی اضافه کرد: همه باید با عبرت گیری از این واقعه تلخ، با تقویت بصیرت، آگاهی و ولایت مداری، توطئه های دشمنان نظام اسلامی را در هر برهه از زمان و در همه عرصه ها خنثی کنیم.
امام جمعه گلپایگان رعایت تقوا، ذکرخدا، اخلاص، تفکر و اندیشیدن، زهد و پارسایی، عبرت آموزی، همنشینی با عالمان ربانی، تلاش برای شناخت ولایت، بهره مندی از رزق حلال و نصیحت پذیری را از جمله عوامل تقویت بصیرت در انسان عنوان کرد.
این آیین با حضور قشرهای مردم و مسئولان در مسجد المهدی شهرستان گلپایگان برگزار شد.
همچنین مراسم بزرگداشت نهم دی طی هفته گذشته نیز در برخی مساجد و اماکن مذهبی شهرستان گلپایگان برگزار شد.
نهم دی ماه به مناسبت حضور حماسی و عاشورایی مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 88، روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.
شهرستان گلپایگان با بیش از90 هزار جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.