به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید کمال موسوی در خطبه‌های نماز جمعه ایذه با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی و حماسه بزرگ ملت ایران در این روز اظهار کرد: کسانی که سیلی‌های متعددی از مردم خورده بودند و بغض‌های زیادی در دل داشتند به فکر به چالش کشاندن نظام اسلامی در این فتنه بودند؛ فتنه سال 88 در پی ترکیدن بغض‌های متراکم و کینه‌های دشمنان در داخل و خارج از کشور به‌ وجود آمد.
وی افزود: مردم ایران با وجود تحریم‌ها، تهدیدات و مشکلات زیاد پای نظام ایستادند، از این رو دشمنان ما در سال 88برنامه‌ریزی کردند تا با کاهش مشارکت مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها ضربه آخر را به نظام وارد کنند.
خطیب جمعه ایذه ادامه داد: مردم وقتی دیدند این جریان فراتر از یک مساله سیاسی است، به خیابان آمدند و تیر خلاص را به تابوت فتنه‌گران وارد کردند.
حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از کسانی که نزدیک به یک دهه امکانات کشور را در اختیار داشتند این روزها برای انحراف جوانان و نوجوانان کشور اقدام به سخنرانی و پخش کلیپ‌های خود می‌کنند و در این بین همه ما باید با آگاهی داشتن راه را گم نکرده و سخنان رهبر معظم انقلاب را قطب‌نما و چراغ راه خود قرار دهیم.
وی از برنامه‌ریزی دشمنان برای خالی کردن دل جوانان از اسلام و انقلاب سخن گفت و افزود: آنها با استفاده از امکانات و برخی از رسانه‌های کشور حیا و حجاب را امری غیر منطقی و ظلمی بزرگ به زنان کشور می‌دانستند و از این‌ رو علیه دین و خدا حرف می‌زدند.
امام جمعه ایذه با بیان اینکه مخالفان آزادی بیان را به معنای فحاشی می‌دانستند ادامه داد: هر ملتی خطوط قرمز خود را دارد اما برخی از این خط قرمز گذشتند و در برخی از دولت‌ها فرصت خودنمایی بیشتری را پیدا کردند و پس از آن با بیان اینکه ما در حزب شما هستیم از امنیت برخوردار شدند.
9434 / 6037
خبرنگار: میلاد کایدی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.