به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به وقایع شوم و تلخ پس از انتخابات 88 در قالب فتنه از پیش تعیین شده، افزود: طراحان اصلی این فتنه بیگانگان بودند که در خارج از کشور برای براندازی حکومت اسلامی نقشه کشیده بودند.
وی با بیان اینکه در داخل کشور نیز عده ای در اثر بی بصیرتی به طراحان اصلی این فتنه کمک کردند، اظهار کرد: از جمله پیامدهای این فتنه هجمه به ارزش های والای انقلاب اسلامی، زیرسئوال بردن نهادهای انقلابی، ساختار شکنی و القای ترس و ناامیدی در بین مردم و دوستداران نظام اسلامی بود.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: افزایش فشارها و مطالبات دشمن در موضوع هسته ای و اعمال تحریم های زیاد علیه جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار نظام اسلامی پس از حضور میلیونی مردم در انتخابات از دیگر پیامدهای فتنه 88 بود.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این فتنه موجب شد تا شیرینی مشارکت پرشکوه و 40 میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تجدید عهد آنان با آرمان های انقلاب و امام راحل برای تثبیت نظام اسلامی تلخ شود.
وی گفت: در 9 دی سال 88 با اتحاد و پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، نظام اسلامی و رهبری و نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب این فتنه دشمنان خنثی و نقش بصیرت و ولایت مداری مردم برای همه مشخص شد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نصایح و رهنمودهای 2 روز گذشته رهبر معظم انقلاب به مردم و مسئولان کشور، افزود: مردم قهرمان آذربایجان شرقی اعلام می کنند که تا آخرین قطره خون خود برای حراست از آرمان های مقدس نظام اسلامی آماده هستند.
وی همچنین با اشاره به سالروز ارسال پیام تاریخی امام راحل به گورباچف، گفت: پیش بینی امام راحل برای تمام شدن عمر کمونیسم درست از آب درآمد و 3 سال بعد از این پیام اتحاد جماهیر شوری از هم پاشید.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.