به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: آمریکا تمام توان نظامی، رسانه ای و نرم خود را برای مقابله با گسترش بیداری اسلامی و قدرت های حقیقی جهان بکار گرفته اما هدف باطل و ظالمانه غرب بر واقعیت ها غلبه پیدا نمی کند.
وی بیان کرد: جریان مقاومت، نیروهای بسیجی و ملت های مظلوم دنیا مانع از پیشرفت داعش در خاورمیانه شده اند و توطئه های دولت های ظالم آرمانی شده و سرانجام آن ها شکست و انزوا خواهد بود.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون به آثار هجرت امام رضا(ع) از مکه به ایران اشاره کرد و گفت: هجرت امام رضا(ع) از مکه به ایران موجب تحول در تاریخ بشر شده و موج گسترده ای از اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا ایجاد کرده است.
حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به وقوع زلزله کرمانشاه و همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان برای کمک به زلزله زدگان اظهارکرد: طیف گسترده ای از همکاری و دلسوزی مردم ایران برای رفع نیاز مردم زلزله زده اتحاد ملی را به نمایش گذاشت.
وی تلاش های نیروهای مسلح و دولت مداران برای رفع نیاز این مردم را شایسته تقدیر دانست و یادآورشد: حرکت های مسئولان و حضور خودجوش مردم برای رفع نیازهای مردم زلزله زده در تاریخ ماندگار خواهد شد و این احساس همدلی برای رفع نیاز و کاهش مشکلات مردم آن منطقه باید تداوم یابد.
زمین‌لرزه 1396 ازگله به بزرگی 7٫3 در مقیاس بزرگای گشتاوری شامگاه یکشنبه 21 آبان 1396 در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در 32 کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد.
کانون زمین‌لرزه 5 کیلومتری شهر ازگله کرمانشاه بود و زلزله نگاری آمریکا کانون این زلزله را 32 کیلومتری حومه شهر عراقی حلبچه اعلام کرد
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشاردهنده: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.