رضا دهقانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تعویض خط انتقال آب آشامیدنی روستاهای جعفر آباد (به طول 2 هزار و 200 متر) و روستای شمس آباد (یک کیلومتر) با اعتبار بیش از 900 میلیون ریال با مشارکت بخشداری مرکزی و دهیاری اجرا شد.
وی افزود: اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی دامداری های روستای حسین آباد ریگستان (یک هزار و 200 متر) با اعتبار 210 میلیون ریال و اصلاح و تعویض شبکه داخلی روستای امیرآباد (سه هزار و 200 متر) با اعتبار 200 میلیون ریال در راستای جلوگیری ازهدر رفت آب با مشارکت بخشداری زواره و دهیاری به اجرا درآمد.
مدیر آب و فاضلاب روستایی اردستان همچنین بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت مخزن 100 مترمکعبی روستای شیرازان در دهستان همبرات به دلیل فرسودگی مخزن پیشین و تامین آب شهرک جدید این روستا با اعتبار 700 میلبون ریال آغاز شده است.
او عنوان کرد: 151 روستای اردستان هم اکنون از شبکه آب رسانی برخوردار است، این شرکت 106 روستا را زیر پوشش قرار داده، 45 روستا خارج از پوشش هستند و آبرسانی به 80 روستا نیز با تانکرهای سیار صورت می گیرد.
دهقانی در ادامه گفت: هم اکنون 11 هزار و 232 مشترک روستایی در شهرستان داریم که تعدادی از آنها در مجموع نزدیک به 2 میلیارد و 850 میلیون ریال به آبفار اردستان بدهی دارند که در صورت کوتاهی در پرداخت آن، خدمت رسانی با مشکلاتی همراه خواهد شد.
شهرستان اردستان با بیش از 43 هزار نفر جمعیت (افزون بر 15 هزار نفر جمعیت روستایی) در 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.