فاطمه کریمی در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از امکانات و تجهیزات مرکز آموزشی درمانی امام علی سرابله اظهار کرد: نیروهای مرکز آموزشی درمانی شهر سرابله از زمان تردد عاشقان امام حسین در حالت آماده باش کامل قرار دارند و تابازگشت کامل زائران روند خدمات ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: تعداد 36 نفر فوریت های پزشکی،11کد آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس از استان های معین اصفهان، چهار محال بختیاری و تهران در ورودی شهرستان چرداول (تنگ قیر تا تونل آزادی) مستقر هستند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی سرابله یاد آور شد: همچنین 18 متخصص با پرسنل مجرب و امکانات مجهز بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران هستند و از زمان اعزام آنها به کربلا تاکنون بیش از 11 هزار نفر از خدمات درمانی بهره مند شده اند.
وی گفت: مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع ) سرابله در 2 کیلومتری جاده ارتباطی ایلام به حمیل قرار دارد و در دولت یازدهم با ارتقای آن و همچنین جذب متخصصان متعدد و استقرار تجهیزات پزشکی مناسب گام های بزرگی در راستای تحقق طرح تحول سلامت برداشته است.
در این بازدید دکتر دل پیشه بر آمادگی کامل مراکز درمانی و اورژانس های استان بر خدمت رسانی به زائران در بازگشت از کربلا خبر داد.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.