به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر تیم سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر افزود: امیدوارم مقابل تیم خوب و ریشه دار سپاهان موفق عمل کنیم.
وی گفت: چند بازیکن مصدوم داریم با این حال تیم ما از نظر بازیکنان جوان غنی است و آنان بخوبی می توانند جای آنها را پر کنند و از این نظر مشکلی نداریم و فردا می توانیم یک بازی منطقی ارائه دهیم.
سرمربی تیم پیکان گفت: از تیم سپاهان شناخت خوبی داریم و با برنامه و تدبیری که برای این دیدار در نظر داریم امیدوارم بازی خوب و موفقی انجام دهیم.
وی گفت: تیم ما از مجموع هفت گل، چهار گل را در دیدارهای اول فصل دریافت کرد و هنوز هماهنگی لازم در تیم به وجود نیامده بود اما اکنون وضعیت ما بهتر شده است.
جلالی با اشاره به هدفگذاری تیم پیکان افزود: اگر هدفگذاری تغییر پیدا کند ساز و کار تیم نیز تغییر خواهد کرد با این حال در سال گذشته تیم پیکان توانست به لیگ برتر راه یابد و رتبه ششم را به دست آورد و هدف ما این است که در فصل جاری رتبه بهتری را بدست بیاوریم و بهتر عمل کنیم.
وی در باره بدهی‌ نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال حضور پیکان بجای یکی از تیم ها گفت: این اتفاق خوبی است که با فشار ای اف سی پیشرفت می‌کنیم، همان گونه که در بخش اجرایی و استاندارسازی استادیوم‌های‌ خود نیز پیشرفت کردیم.
جلالی با بیان اینکه باید جلوی این بی‌بند و باری مالی گرفته می‌شد، افزود: در داخل نتوانستیم آن را حل کنیم وخوب شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه وارد شده است و این قوانین می‌تواند مؤثر و مفید باشد.
وی افزود: هنوز زمینه ای فراهم نشده که ما در بازیهای آسیایی شرکت کنیم ولی تیم ما نیز مشکلی برای حضور در آسیا مشکلی ندارد شاید از نظر زیرساخت آماده نباشیم ولی می توانیم شرایط را تغییر دهیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چهار چوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا از ساعت 16:45 در روزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
چندی پیش نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شکایت برخی از طلبکاران و بدهی مالی در آستانه حذف از این لیگ قرار گرفته اند.
هم اکنون تیم سپاهان با 11 امتیاز در رده دوازدهم و پیکان نیز با 20 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
ت/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.