به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه شنبه پس از شکست دوبر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان از تلاش بازیکنان تیمش ، حمایت هواداران فوتبال و رفتار حاضران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تقدیر کرد .
وی گفت:ً انسان از فضای این ورزشگاه با این هوادارن لذت می‌برد و این نشانه یک فوتبال خوب و با فرهنگ است لذا باید به سمتی برویم که این فرهنگ را در همه ورزشگاه‌ها شاهد باشیم.
قلعه‌نویی در باره بازی گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم خوب کار کردیم اما از موقعیت‌های خود خوب استفاده نکردیم، درست است که مالکیت توپ در دست سپاهان بود ولی ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
وی ضمن تبریک به کرانچار و هواداران سپاهان در خصوص مذاکره‌ با باشگاه سپاهان گفت: این موضوع سوژه ای جدید است و تا پیش از این می‌گفتند قلعه‌نویی با پیکان مذاکره کرده است.
وی افزود: تا کنون با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و افرادی که این شایعات را درست می‌کنند می‌خواهند تمرکز تیم ما بهم بزنند.
وی با بیان اینکه در این بازی در نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شدیم گفت: مهدی شریفی می‌توانست سه گل بزند اما دروازه‌بان سپاهان با جاگیری‌های خوب مانع آن شد.
قلعه نویی داوری این دیدار را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: کرانچار مربی بزرگ و با اخلاقی است که سپاهانی‌ها با او خاطرات خوب دارند.
به گزارش ایرنا ،دیدار سپاهان اصفهان و تراکتور سازی عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان رقم خورد.
سپاهان بعد از تراکتورسازی با 45امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران است.
پ.8114. خبرنگار: اکبری ** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.