به گزارش ایرنا، سیدمجتبی حسینی شامگاه پنجشنبه و پس از برتری تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته پایانی لیگ برتر، در نشست خبری افزود: تیم پدیده خراسان حریف سختی بود و ما نیز شرایط روحی دشواری داشتیم و بسیار تحت فشار بودیم.
وی گفت: ازهمه دست اندرکاران باشگاه و بازیکنان که با قلب خودشان در این دیدار بازی کردند قدردانی می کنم.
حسینی با بیان اینکه رتبه چهارمی حداقل حق تیم بود اظهار کرد: سطح توقعات از ذوب‌آهن زیاد بود و خوشبختانه توانستیم با کار گروهی وظیفه خودمان را به درستی انجام دهیم.
با اشاره به اولین تجربه سرمربیگری خودر در فصل جرای لیگ برترافزود: دوست دارم از فوتبال لذت ببرم و برای من تفاوتی ندارد ولی نفر اول بودن فشار بسیار بیشتری دارد و در لحظه پیروزی و موفقیت هم خلیلی شیرین است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد احتمال آسیایی شدن ذوب‌آهن و برنامه ریزی در این زمینه گفت: هنوز به این مسئله فکر نکردیم و باید دید در فینال جام حذفی چه می شود.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده خراسان از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.
ذوب آهن با این پیروزی جای سپاهان را در جدول رده بندی لیگ برتر تصاحب کرد و با 46 امتیاز در رده چهارم قرارگرفت تا نیم نگاهی به لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.
در صورتی که تیم تراکتورسازی عنوان قهرمانی جام حذفی را در دیدار برابر نفت تهران بدست آورد، تیم فوتبال ذوب آهن که در پایان فصل جاری با 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته، این شانس را خواهد داشت تا با حضور در دیدار پلی آف، سهمیه حضور لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاورد.
ذوب آهن هم اکنون در گروه c جام قهرمانان باشگاه های آسیا با هفت امتیاز در رده سوم قرار دارد.
پ/8114/خبرنگار: اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.