به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در همایش بزرگ وحدت نیروهای مسلح در اصفهان افزود: شرایط کنونی منطقه برای گسترش اسلام ناب محمدی در تاریخ منحصر به فرد است و مصداق آن جز در صدر اسلام سابقه نداشته است.
وی تصریح کرد: شرایط کنونی منطقه، آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و اسلام شرایطی را فراهم کرده که هندسه قدرت در منطقه در آستانه تغییر است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: گاهی آمریکایی ها با یک نگاه طوفان به راه می انداختند اما اکنون آمریکایی که 28درصد اقتصاد دنیا و 50 درصد قدرت نظامی جهان را در دست دارد، به مرحله بی عملی رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا از نظر مادی بزرگترین قدرت تاریخ است و هرگاه علیه کشوری وارد عمل شده از تمام ظرفیت های اقتصادی، سیاسی، رسانه ای و بین المللی بهره گرفته و آن کشور را زمین گیر کرده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بودجه آمریکا سه هزار میلیارد دلار است که یک پنجم آن یعنی قریب 700 میلیارد دلار آن را هزینه ساز و برگ نظامی خود می کند اما اکنون نوار شکست هایش یکی پس از دیگری بر ملا می شود.
وی تاکید کرد: گردانندگان آمریکا نمی توانند تصمیمات اتاق های فکر آمریکا را علیه جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کنند.
سردار سلیمانی اضافه کرد: آمریکا همپیمانان خود را در جنگ های غرب آسیا با خود همراه کرد اما در این جنگ ها هیچ توفیقی به دست نیاورد.
وی تصریح کرد: ناتوانی و ناکامی سیاست های آمریکا به یقین بواسطه عظمت انقلاب اسلامی، ملت، امام راحل (ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه یک روز در سوریه کاخ ریاست جمهوری نیز در محاصره تروریست ها قرار گرفت و حتی ناتو می خواست علیه بشار اسد وارد عمل شود، افزود: اما اکنون به برکت حمایت ها و هدایت های نظام جمهوری اسلامی وضع متفاوت است.
سردار سلیمانی تاکید کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران به تهدید اکتفا می کند، نشاندهنده ناتوانی و رسیدن به مرحله بی عملی سیاستمداران این کشور است.
وی تصریح کرد: هیاهوی رئیس جمهور آمریکا همان موضع گیری های هیات حاکمه و مواضع آمریکاست و اگر دموکرات ها نیز بر سر کار می آمدند همین اقدامات را انجام می دادند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه در عمل، جمهوری خواهان در مقایسه با دموکرات ها کمی تفاوت دارند، گفت: ولی هدف هر دو گروه جریان سیاسی آمریکا زدن انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: این کینه بواسطه آن است که انقلاب اسلامی منافع غرب را به خطر انداخته است و در برخی از مناطق مجبور به فرار شده اند.
سردار سلیمانی گفت: امام راحل (ره) با آزاد کردن ملت ایران، بزرگترین سنگر را برای رهایی انرژی جهان اسلام علیه استکبار و زمینه های ظهور را فراهم کرد.
وی تاکید کرد: تدبیری که امیر موسوی فرمانده ارتش در محضر رهبر معظم انقلاب مبنی بر همراهی و حمایت از سپاه تا ریشه کن شدن استکبار، مطرح نمود، راهبرد ملت ایران است.
وی باتقدیر و تشکر از تدبیر ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری همایش بزرگ وحدت نیروهای مسلح، افزود: سپاه و ارتش تا ساقط کردن رژیم صهیونیستی و از بین بردن تمام سنگرهای استکبار جهانی خواهند ایستاد و با کمک و همراهی سایر رزمندگان جهان اسلام این پیروزی را به دست خواهند آورد.
همایش بزرگ وحدت با عنوان ' ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی' با حضور فرماندهان ارشد و میانی رده های مختلف ارتش، سپاه و برخی فرماندهان نیروی انتظامی مستقر در اصفهان روز دوشنبه به میزبانی ارتش منطقه اصفهان در سالن کوثر این شهر برگزار شد.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.