به گزارش ایرنا، دکتر علی یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت هنگام اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت : رسالت ما در وزارت صنعت و معدن برای احداث یک ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن ناحیه است که پس از مطالعات انجام شده از نظر فنی و اقتصادی در کارگروه و زیر مجموعه شورای برنامه ریزی بایستی اقدامات آن انجام شود.
وی افزود : یکی از اولویت های مهم ما در نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مقوله محیط زیست است و تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقا آن انجام خواهیم داد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد : اگر برای استقرار واحدها مطالعات ارزیابی و زیست محیطی لازم باشد همزمان با سیر و طی مراحل اداری اقدامات اجرایی را شروع می کنیم.
وی با اشاره به نزدیکی ناحیه صنعتی بافران به این شهر تصریح کرد : پس از اجرا و آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی بافران امید است تا پایان سال فاز اول ناحیه برای زمینه سازی سرمایه گذاران و با مشوق های بسیار خوبی که در وزارت صنعت و معدن پیش بینی کردیم انجام شود.
وی همچنین به برنامه های دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در جهت منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : حمایت از بنگاه های کوچک و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته که یکی از اولویت های اصلی دولت در تحقق این شعار است.
شهربافران در 5کیلومتری نایین وشهرستان نایین با بیش از39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت7136 خبرنگار : حسین فرزانیان محمدی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.