به گزارش ایرنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه دردیدار استاندار اصفهان، تاریخ غنی، وجود هنرمندان و چهره های فرهنگی را ازسرمایه ها و عنصرهای هویتبخش و افتخارات این استان ذکر کرد.
وی از استاد فرشچیان به عنوان شخصیتی فرهیخته و شناخته شده ای در دنیا تجلیل کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تحولات و پیشرفت های کیفی و کمی اصفهان در سال های اخیر گفت: این استان در حوزه فرهنگی و هنری طی 4 سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است .
همچنین در این دیدار استاندار اصفهان ضمن اشاره به تشییع پیکر شهید حججی در اصفهان و نجف آباد اظهارداشت: به لطف خدا این مراسم با استقبال بی نظیر و پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور اصفهان و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.
زرگرپور با بیان اینکه در ٤ سال اخیر روند توام با آرامشی در فعالیت های مختلف فرهنگی، دینی در استان اصفهان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین دوره ها در حوزه مسائل فرهنگی را در سال های اخیر در اصفهان شاهد بودیم که بدون شک این فضا سبب رشد و ارتقای هنر و فرهنگ استان می شود.
استاندار اصفهان با اشاره به سختی کار در اصفهان و جایگاه سیاسی آن در کشور افزود: اصفهان میدان مین سیاست است ولی در این مدت هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است.
زرگرپور با بیان اینکه اصفهان ظرفیت های بالقوه ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد، تصریح کرد: با برنامه ریزی های لازم می توان جایگاه اصفهان را در بخش فرهنگ و هنر حفظ و تثبیت نمود.
خبرنگار: کاظم قانع : انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.