به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرگز، علی اصغر میرزایی صبح امروز در دیدار با مشاور معاون امور استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی و هنری در شهرستان اظهار داشت: رفع مشکلات و تکمیل پروژه‎ها از نیازهای ضروری و انتظارات به حق مردم در شهرستان بندرگز است.

وی با تشریح اهمیت پروژه‌های نیمه تمام شهر بندرگز و نوکنده افزود: پروژه فرهنگی و هنری ساحل با هزینه‌کرد 7 میلیارد ریال، حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین پروژه عمرانی نوکنده که با توجه به اعتبار مصوب ، تخصیص اعتباری برای آن صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به کمبودهای این شهرستان تصریح کرد: عدم وجود مراکز فرهنگی مانند سینما و پایگاه‌های فرهنگی و هنری، بیانگر محرومیت شهرستان در زیرساخت‌های فرهنگی است.

میرزایی گفت: با توجه به سابقه فرهنگی شهرستان بندرگز و علاقمندی و نیاز مردم به ویژه قشر جوان همکاری و سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی شهرستان به خصوص سینما لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد: تکمیل پروژه فرهنگی و هنری دریا که با شرایط و ویژگی‎های مکانی و با هزینه‌کرد 7 میلیارد ریالی، حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنین پروژه نوکنده، از اولویت‌های این شهرستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان هم در این دیدار با اشاره به عدم توجه کافی به اولویت‎ها و ضروریات در اختصاص اعتبارات برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در برهه‌های مختلف گفت: در شهرستان‌هایی مانند بندرگز پروژه‎های مهم و ضروری که مورد نیاز مردم بوده راکد مانده، درصورتی که در برخی از مناطق بدون نیازسنجی واقعی پروژه‌هایی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614655
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.