روزنامه 'اصفهان امروز' در مطلبی با عنوان 'پاییزی آرام برای بازار میوه اصفهان' به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان نوشت: در فصل پاییز کمبود میوه نخواهیم داشت.
حسین مهاجران افزود: برای پاییز 96 انواع میوه فراوان و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، اما تولید کنندگان از قیمت ها راضی نیستند و به همین علت سردخانه ها از میوه پر شده اند و حتی میوه های تابستانی هم هنوز در انبارها موجود هستند، بطوری که برای روزهای پاییز هلوی شبرنگ، گلابی، آلو و انگور خواهیم داشت و برای متقاضیان خرید، قیمت میوه بالا نخواهد بود.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'ارتقای برند شهری اصفهان با ساخت تراموا' به نقل از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نوشت: با توجه به ابعاد توریستی و تاریخی شهر اصفهان و حجم مسافران این کلانشهر، با راه اندازی تراموا در صدد هستیم برند شهری اصفهان را یک پله ارتقا دهیم.
علیرضا صلواتی با بیان اینکه یکی از دغدغه های معاونت حمل و نقل و ترافیک راه اندازی تراموا است افزود: جایگزین کردن تراموا با اتوبوس در هسته مرکزی شهر ضروری است در همین راستا تراموا ظرف سه سال آینده در اصفهان راه اندازی می شود.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی با عنوان 'تولید در همه واحدهای پلی اکریل آغاز می شود' به نقل از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نوشت: هم اینک مدیریت پلی اکریل موفق شده مشکل تأمین مواد اولیه را رفع کند و بر این اساس، تولید DMT آغاز شده و با شروع به کار این خط، تولید در سایر خطوط هم آغاز خواهد شد.
اسرافیل احمدیه اظهار کرد: با توجه به تلاش‌هایی که در این مدت از سوی همه مقامات استانی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، 800 نفر از کارکنان پلی اکریل به کارخانه بازگشتند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'قیمت گوشت قرمز در محرم ثابت مانده است' به نقل از رییس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان نوشت: طبق تجربه ما همیشه در ایام عید قربان، محرم و صفر و فصل زمستان افزایش قیمت داشته‌ایم، اما امسال قیمت گوشت ثابت مانده است.
اصغر باطنی در رابطه با افزایش قیمت گوشت در ایام محرم، اظهار کرد: قیمت‌های اتحادیه گوشت قرمز هر هفته اعلام می‌شود و این هفته که هم‌زمان با آغاز محرم بود افزایش قیمتی نداشته‌ایم.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'پرداخت هزارمیلیارد تومان به واحدهای تولیدی اصفهان' به نقل از استاندار اصفهان نوشت: از ۱۳۴ واحد بحران زده و مسئله دار که پرونده آنها به بانک های عامل ارسال شده تاکنون به ۶۷ واحد، هزار و ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
رسول زرگرپور افزود: اصفهان در سال گذشته بیشترین حجم تسهیلات و تعداد پرونده ها را به خود اختصاص داده بود که از پنج بانک که بیشترین فعالیت را در این خصوص داشتند تقدیر شد.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'شهرداری شفاف می شود' به نقل از شهردار منتخب اصفهان در دیدار جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و ایثارگران نوشت:هر روزی که در ابلاغ حکم شهردار اصفهان تاخیر به وجود آید این شهر یک ماه عقب رانده می شود.
قدرت الله نوروزی تصریح کرد: کار شهرداری در اصفهان کار سنگینی است و باید این کار سنگین با کمک ایثارگران و حمایت های گروه های مختلف و با تکیه بر یک جریان قوی پیش برود و بر مشکلات غلبه کرد.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از مدیر پروژه میدان امام علی (ع) نوشت: در سال جاری 18 میلیارد تومان اعتبار برای طرح احیای میدان امام علی (ع) در نظر گرفته شد.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.