روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی به نقل از مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان نوشت: کلید اعزام اصفهانی ها به حج زده شد
غلامحسین زاهدی افزود: ثبت نام اولیه از واجدان شرایط تشرف به حج تمتع از صبح 23 فروردین آغاز شده و از این روز به مدت ده روز ادامه دارد.
زاهدی سقف هزینه قابل پرداخت برای این سفر را در حال حاضر ده میلیون تومان اعلام کرد و افزود: واجدان شرایط کسانی هستند که تا قبل از تیرماه سال 85 برای این سفر ثبت نام کرده اند.
زاهدی در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات نیز گفت: در حال حاضر استان اصفهان هر هفته اعزام 40 گروه به عتبات عالیات را عهده دار است که 25 گروه بصورت هوایی و 15 گروه بصورت زمینی اعزام می شوند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از شناسایی 960 فقره گواهینامه دارای حد نصاب نمره منفی در اصفهان خبر داد و نوشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در سال 95 تعداد 960 راننده متخلف که گواهینامه آنها دارای حد نصاب نمره منفی بود را شناسایی کردند.
سرهنگ رضا رضایی افزود: صاحبان این گواهینامه ها دارای حد نصاب 30 نمره منفی بودند که طبق ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات اخطار کتبی برای آنها ارسال شد.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی به نقل از معاون شهردار از افزایش 25.5 درصدی متراژ صدور پروانه ساختمان خبر داد و نوشت: نوید رونق ساخت و ساز در شهر .
سید جمال الدین صمصام شریعت از افزایش آمار صدور پروانه ساختمانی در 20 روز اول سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در سال گذشته پنج هزار پروانه ساختمانی و حدود 3.5 میلیون متر مربع زیربنا در شهر اصفهان صادر شده است و در بعضی از مناطق شهرداری اصفهان آمار صدور پروانه حتی از نظر مقایسه 95 با سال 94 افزایش داشته است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه های عمرانی در دو قالب پروژه های محله محور و شاخص دنبال شد نوشت: پروژه های محله محور از سوی شهرداران مناطق به سرعت دنبال می شود و پروژه های کلیدی جهان شهر اصفهان همچون مرکز همایش هابین المللی، میدان امام علی(ع) ، قطار شهری نیز با قوت در حال اجراست.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از استاندار اصفهان در پاسخ به اعتراض های نمایندگان مجلس نوشت: هرگونه توسعه آبی در حوضه زاینده رود ممنوع!
این روزنامه در ادامه این مطلب می افزاید: پس از آنکه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اعتراضات بسیاری را درباره اجرا نشدن بندهای طرح 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود مزرح کردند، استاندار اصفهان به این انتقادات واکنش نشان داد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی شرکت های پیمانکاری استان اصفهان در بازسازی زیرساخت های اقتصادی سوریه خبر داد و نوشت: استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است که می تواند در بازسازی سوریه پس از جنگ نقش مهمی ایفا کند.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با مدیرعامل شرکت نحاسی سوریه افزود: ایران و سوریه دارای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بسیار نزدیکی هستند و این روابط می تواند در دوران بازسازی سوریه وارد مرحله جدیدی شود.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی به نقل از دبیر حزب اتحاد ملت اصفهان نوشت: اقتصاد آن قدرها در رکود نیست.
مرتضی طهرانی با بیان اینکه تحولات اقتصادی بعد از برجام بیش از حد انتظار بوده است افزود: در دوران پسا برجام، به ثمر رسیدن پروژه های نفتی بیشتر از حد انتظار بوده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان نوشت: نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در نیمه اول سال جاری تکمیل می شود.
مصطفی حسینی افزود: احداث نمایشگاه جدید بین المللی استان اصفهان در دو فاز و به مساحت 47 هکتار در ضلع شمال غربی روشن دشت در دست اجراست.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از شهردار اصفهان نوشت: شهرداری اصفهان خط چهار مترو اصفهان را در محور میدان استقلال تا میدان قدس تعریف کرده چرا که با این پروژه شمال به جنوب اصفهان مرتبط خواهد شد.
مهدی جمالی نژاد افزود: اولویت فعالیت های شهرداری در سال جاری بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری اصفهان است.
جمالی نژاد گفت: همچنین در زمینه اجرای خط دو و سه اقداماتی را شهرداری در دستور کار قرار داده است.
گ 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.