روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی باعنوان 'خروجی سالانه معدن موته 300 کیلو طلا'به نقل از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نوشت: یک معدن طلا برای اصفهان کافی نیست.
اسرافیل احمدیه افزود: سالانه در حدود 300 کیلوگرم طلا از معدن طلای موته استان اصفهان تولید می شود البته باید گفت در برخی از مواقع بیشتر از ظرفیت طلا تولید می کند.
احمدیه گفت: یک معدن طلا برای استان اصفهان کافی نیست و باید معادن دیگری هم وجود داشته باشد ، از این رو باید گفت اگر ذخیره داشته باشیم معدن طلا ایجاد می شود و باید ذخیره وجود داشته باشد که در حال حاضر یک ذخیره موجود داریم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نوشت: گزارش ارائه شده در خصوص بمب گذاری در خیابان شریف واقفی اصفهان، به احتمال زیاد شوخی بود.
سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: این گزارش در ساعت 21 جمعه شب اعلام شد و نیروهای انتظامی به دلیل حساسیت موجود در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه به احتمال زیاد این اتفاق شوخی بوده است گفت: وقتی که تیم ها در محل حاضر شدند با تجمع برخی از افراد روبه رو شدند و این در حالی است که هیچ اتفاق امنیتی وجود نداشت.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی با عنوان 'نفس تازه در جان پلی اکریل' با اشاره به مشغول به کار شدن دوباره 800 کارگر نوشت: کارخانه پلی اکریل اصفهان با گذشت بیش از شش ماه از تعطیلی رسمی، سرانجام از دیروز، اول مهرماه با فراخوان و بازگشت حدود 800 کارگر کار خود را آغاز کرد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مشاور ساماندهی میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر ساماندهی هر چه سریع تر کارگران فصلی، نوشت: کارگران فصلی در 26 نقطه اصفهان متمرکز می شوند.
حمیدرضا شهیدی با بیان اینکه در حال حاضر مکان هایی که کارگران استقرار دارند، شناسایی شده است افزود:فراوانی آنها متفاوت است بطوری که در برخی مکان ها تجمع های کارگران زیاد و در نقاطی دیگر کم است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'سرویس های مازاد مدارس' نوشت:شمار سرویس مدارس اصفهان با افزایش 20 درصدی به هشت هزار و 500 سرویس رسید.
این روزنامه می افزاید: این افزایش بیش از 20 درصدی تعداد سرویس ها در حالی رخ می دهد که در سال جاری جمعیت دانش آموزان در کل استان حدود 4 درصد افزایش یافته است.
این روزنامه همچنین به نقل از محمد حسین سجاد ، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نوشت: افزایش تعداد سرویس ها در اصفهان پدیده ای نامطلوب است .
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از معاون حقوقی، اداری و مالی رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان نوشت: هزار و 600 منطقه شهری و روستایی استان اصفهان مسجدی برای اقامه نماز ندارند.
حجت الله امیریان افزود: نمازگزاران بیش از 50 روستای استان هم اکنون بدون داشتن مسجد به استقبال اقامه نماز می روند.
امیریان گفت: برخی از مناطق حاشیه شهر اصفهان نیز شامل منطقه 13 و 14 با کمبود مسجد مواجه اند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان نوشت: 9 هزار خودرو به عنوان سرویس مدرسه در اصفهان خدمت رسانی می کنند.
حسین جعفری افزود: در سال جاری حدود 75 هزار دانش آموز در اصفهان برای تحصیل به مدرسه می روند که 9 هزار خودرو تحت عنوان سرویس مدرسه در این زمینه خدمت رسانی لازم را انجام می دهند.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.