به گزارش ایرنا در این مراسم، پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز ماه مهر توسط ناصر زرافشان معاون متوسطه وزیر قرائت شد.
استاندار اصفهان در این مراسم گفت: ملت ایران با دغدغه حسینی صحنه انقلاب و دفاع مقدس را از کلاس درس امام حسین بیرون کشید که امروز نیز با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان از کلاس درس عاشورا درس می گیرند.
' رسول زرگرپور ' ، افزود: امروز نیز ملت ایران با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان از کلاس درس عاشورا درس می گیرد و در همه عرصه ها پای درس امام حسین (ع) می نشینند.
وی، امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدا دانست و افزود: ما در خیمه گاه عاشورا برای حفظ امنیت کشور تلاش می کنیم و پرونده مقاومت خود را در همه دوران برافراشته نگاه خواهیم داشت.
استاندار خاطرنشان کرد: منطق ما عاشورایی است و ما این راه را همواره ادامه خواهیم داد.
وی یادآور شد: اگر ما آرمان حق طلبی و عدالت خواهی داشته باشیم و حق دین و اجتماع را بالاتر از حق خود بدانیم، همه سرزمین ها کربلا و همه روزها عاشورا خواهد بود.
زرگر پور افزود: ملت ما با همین شور و شیدایی دفاع مقدس را به تصویر کشیدند و این راه را همچنان ادامه می‌دهند.
وی، خوب درس دادن، خوب درس خواندن و شایسته تربیت شدن را قدردان نعمت الهی بودن دانست و گفت: اگر در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم از درگاه الهی نمره قبولی خواهیم گرفت.
دراین مراسم همچنین امام جمعه نجف آباد گفت: شهدای شهرستان نجف آباد در هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان و بخصوص شهید محسن حججی تربیت یافته مکتب نورانی اسلام وقرآن هستند .
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی اظهارکرد: این شهیدان در محضر عالمان و بزرگان دینی تعلیم و تربیت شده اند.
وی خاطرنشان کرد: این دیار، قابلیت های زیادی دارد و برای حفظ نظام همیشه در صحنه بوده و داشتن بیش از 2 هزار و 500 شهید در هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع از خدمات شهرستان نجف آباد به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام حسناتی گفت: این دیار هیچ وقت زیادخواهی نکرده و حق خودش را هم نگرفته و همیشه در خدمت انقلاب و نظام بوده است.
وی با اشاره به وجود بیش از 55 مدرسه 2 نوبته در شهرستان نجف آباد گفت: این شهرستان با قابلیت های انسانی بالا با کمبود ها و نیازهای بسیاری مواجه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: امروز درسراسر استان اصفهان 860 هزار دانش آموز برای کسب علم و دانش راهی مدارس شده اند.
محمدحسن قائدیها گفت:این دانش آموزان در 41 منطقه وشهرستان با فعالیت 52 هزار فرهنگی مشغول کسب علم شدند.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان باتلاش وکوشش فرهنگیان تلاشگردر دولت تدبیر و امید توانسته شاخصهای خوب کشوری رادر قسمتهای مختلف کسب کند.
مهدی ابراهیم، رئیس آموزش و پرورش نجف آباد نیز در این مراسم گفت: 51 هزار و 587 دانش آموز در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم این شهرستان در 249 آموزشگاه مشغول به تحصیل شدند.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد.
گ/کریمی/ 6994 ** تنظیم کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.