*** مراسم زنگ بازگشایی مدارس با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی در هنرستان شهدای فرهنگی نجف آباد (محل تحصیل شهید مدافع حرم محسن حججی) برگزار می شود.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ در سال تحصیلی جدید 850 هزار دانش آموز در این استان مشغول تحصیل می شوند که از این آمار 330 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 200 مدرسه در شهر اصفهان سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

*** گردهمایی با حضور 500 سرباز از نیروهای سرزمینی به مناسبت روز دوم هفته دفاع مقدس (علم و فناوری، جوانان و سربازان) با سخنرانی فرمانده قرارگاه منطقه ای حضرت سید الشهدا(ع) در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برپا می شود.
31 شهریور، اولین روز از هفته دفاع مقدس، سالروز حمله رژیم بعث عراق در سال 1359 به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.