*** نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته حجت الاسلم و المسلمین سید عبد الفتاح نواب کارشناس آموزش بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیاره بمناسبت هفته حج است.
هفته حج؛ امسال از سوم مرداد ماه برابر با اول ذیقعده آغاز شد، هرساله در این هفته برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود که نمایشگاه عکس و پوستر ( با همکاری دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج وزیارت در هر استان) مهم‌ترین برنامه‌ آن است.
«حج؛ معنویت، اقتدار ملی، همبستگی اسلامی» شعار حج سالجاری است و از این رو در هفته حج با محوریت شعار حج، برنامه‌ها و موضوعات مختلفی با همین موضوع در سراسر کشور برگزار شد.
هر ساله یکم تا هفتم ذی‌القعده به عنوان هفته حج نامگذاری می‌شود. در این هفته زائران بیت الله الحرام ضمن آمادگی نهایی برای اعزام به حج تمتع، آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این سفر نورانی را دریافت می‌کنند.
در سالجاری بیش از86 هزار ایرانی از سراسر کشور از 8 مردادماه تا 4 شهریور ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

*** مراسم اختتامیه مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار می شود.
این رقابت ها با حضور یکهزار و 200 ورزشکار از سراسر کشور در دو بخش کمیته و کاتا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید به مدت سه روز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد.
برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی زیر 21 سال دعوت می شوند و بعد از تمرین به مسابقات جهانی اسپانیا که مهر ماه امسال برگزار می شود، اعزام می شوند.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.