*** نخستین نشست هم اندیشی معاونان امداد و نجات استان های جانشین و معین استان اصفهان در مدیریت بحران در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می شود.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، با توجه به حادثه خیزی و گستردگی استان اصفهان نخستین جلسه هم اندیشی استان های جانشین و معین این استان با حضور معاونان امداد و نجات استان های فارس، یزد،کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم، خراسان جنوبی، لرستان، سمنان و نماینده سازمان امداد و نجات و به میزبانی جمعیت هلال احمر استان و اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار می شود.
داریوش کریمی افزود: این جلسه بمنظور ارتقای مباحث هماهنگی و تهیه و تنظیم سناریوهای ورود استانهای معین وجانشین استان اصفهان درمدیریت بحران ودراجرای مصوبات کارگروه تخصصی امداد ونجات وآموزش همگانی استان است.

*** جلسه هم اندیشی مدیران شرکت آب منطقه ای اصفهان با اصحاب رسانه بمناسبت هفته آب و صرفه جویی در سالن اجتماعات این شرکت تشکیل می شود.
یکم تا هفتم تیرماه هر سال ' هفته صرفه جویی درمصرف آب ' نامگذاری شده است.
امسال این هفته صرفه جویی با شعار «آب، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» آغاز شد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.