به گزارش ایرنا، دکتر رضوان حکیم زاده ابیانه شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح مدرسه هوشمند شهید مرتضی ماندگاری نطنز در گفت و گو خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان، کردستان و یکی از دو استان آذربایجان شرقی و غربی به عنوان پایلوت طرح کار آمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده اند.
وی با بیان اینکه دراین طرح معلمان با استفاده از تجربه یکدیگراقدام به آموزش می کنند، افزود: طرح کارآمد طرحی است که به جای آموزش ضمن خدمت معلمان، بطور مستقیم به آموزش آنان کمک می کند.
حکیم زاده ابیانه خاطرنشان کرد: روش های نوین همیاری، روایت و درس پژوهی نیز شامل این طرح می شود و نیازهای معلمان با همکاری مدیر مدرسه و به صورت خود محور انجام می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در گفت و گو باخبرنگاران اظهار کرد: تا پایان سال جاری 80 درصد مدرسه های این استان هوشمند سازی می شوند.
محمدحسن قائدی افزود: هوشمندی سازی واحدهای آموزشی و با ورود خیران به ساخت و یا کمک آنان به بهسازی مدرسه ها اجرا خواهد شد.
وی همچنین با توجه به اهمیت دانش فنی از اجرای طرح هر دانش آموز یک مهارت در واحدهای آموزشی استان اصفهان خبر داد و افزود: امروز دانش فنی در کنار علم مفید است و می کوشیم تا دانش آموزان را به شاخه فنی و حرفه ای و یا کار و دانش سوق دهیم.
با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عصر چهارشنبه مدرسه 6 کلاسه دخترانه هوشمند شهید مرتضی ماندگار با صرف 18 میلیارد ریال اعتبار توسط خیر مدرسه ساز به بهره برداری رسید.
نطنز با 3 هزار دانش آموز و 34 واحد آموزشی در 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7430/6136 خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.