به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ احمد ناصری در نشست با اعضای شورای پروژه مهر 96 با اشاره به به امتیاز 99 و هفتاد و شش صدم درصدی آموزش و پرورش استان اردبیل در ارزیابی کشوری پروژه مهر 95 گفت: با توجه به ظرفیت موجود در استان تلاش می کنیم تا این جایگاه را در کشور ارتقا بخشیم.

وی با تاکید بر پروژه مهر افزود: مناطق و نواحی با حساسیت بیشتر نسبت به آماده سازی مدارس تا مهر 96 اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از اعضا خواست تا شعار تحصیلی 97-96 را بر اساس شعار سال و سیاست های تعیین شده دولت و وزارت آموزش و پرورش انتخاب کنند.

ناصری با تاکید بر خود ارزیابی مناطق و نواحی قبل از حضور اکیپ های بازدید، از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خواست تعداد پروژه های نیمه تمامی که تا مهر در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت را بصورت واقع بینانه اعلام کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال 95 و 96 در رابطه با آسفالت مدارس تخصیص پیدا کرده است، افزود: برای آسفالت 100 هزار مترمربع از محوطه مدارس طبق اولویت بندی های قبلی اقدام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از تکمیل 10 سالن ورزشی از محل مالیات ارزش افزوده اختصاص یافته برای آموزش و پرورش استان خبر داد.

ناصری با اشاره به استقبال از کاروان های امید در مناطق و نواحی گفت: امسال نیز در نظر داریم تا بازگشایی مدارس تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس را در قالب کاروان امید 3 به مناطق و نواحی ارسال کنیم.

وی بر استانداردسازی سیستم های گرمایشی در مدارس تاکید کرد و گفت: مناطق و نواحی این موضوع را با حساسیت بیشتر پیگیری کنندتا با همکاری اداره کل نوسازی نسبت به نوسازی سیستم های فرسوده نیز اقدام شود.

وی اقدام آموزش و پرورش استان را در ثبت نام دانش آموزان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ابلاغ 93 درصد پرسنل آموزشی که قابل سازماندهی بودند در حال صدور می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین از ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان در سال 95 خبرداد.

ناصری با بیان اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان در سال های قبل به عنوان یکی از دغد غه های آموزش و پرورش بود، و در سال های اخیر در سایه برنامه ریزی های انجام شده بصورت امور جاریه در آموزش و پرورش انجام می شود، اظهار داشت: از 1 هزارو 306 نفر متقاضی با انتقال تعداد هزارو 53 نفر که در واقع 81 درصد متقاضیان را تشکیل می دهد موافقت شد.

ناصری افزود: باید زمینه ای را فراهم کنیم تا درخواست های 253 نفر باقی مانده از تعداد کل متقاضیان انتقال نیز دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722965
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.