به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی آل داود در خطبه های نماز جمعه شهر خور که در جوار امامزاده سید داود (ع) برگزار شد، افزود: وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه است و با تقویت این روحیه امید را دشمنان بگیریم.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره تلاش دشمنان برای راه اندازی جنگ احزاب اظهار کرد: باید به تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ توجه داشت زیرا دشمنان می خواهند با این روش مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.
وی گفت: دشمنان قصد دارند با انواع شیطنت ها و با راه اندازی اختلافات قومی، قبیله ای و تحریک اقوام متعدد در کشور تفرقه ایجاد کنند.
حجت الاسلام آل داود با اشاره با سالروز جنایت آمریکا در حادثه تروریستی انفجار هواپیمای مسافربری افزود: حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، حقوق بشر آمریکایی را به نمایش گذاشت.
خطیب جمعه موقت خوروبیابانک در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه تشکیل فرقه وهابیت با تخریب مساجد و اماکن متبرکه کلید خورد خاطرنشان کرد: این ننگ ابدی بر پیشانی وهابیت و آل سعوداست چرا که همان هایی هستند که قبور اهل بقیع (ع) را تخریب کردند.
وی با گرامیداشت هفته قوه قضایه گفت: شهید بهشتی و یارانش جزو انسان های وارسته بودند که به دست دشمن کوردل به شهادت رسیدند.
وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه و با وجود گرمای هوا را ستودنی خواند و از مردم تشکر کرد.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
ت/ف/7153/3011 تنظیم کننده: آسیه معینی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.