به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سیداحمد مهدی نژاد ' در خطبه های نماز جمعه شهر خور که در امامزاده سید داوود این شهر برگزار شد، افزود: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای نشان دادند که پشتیبان ولایت و رهبری هستند و این حضور مشتی محکم به دهان همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی زد.
وی اظهار کرد: ممکن است در نحوه عملکرد برخی حوزه های رای گیری نقد هایی باشد اما سلامت انتخابات مورد تایید است.
وی افزود: ما به نظر شورای نگهبان احترام می گذاریم و اگر تخلفی هم در جایی رخ داده باشد به آن رسیدگی خواهد شد.
امام جمعه خور و بیابانک بااشاره به نامگذاری پنجم خرداد به نام روز نسیم مهر گفت: این روز به نام روز حمایت از خانواده زندانیان است که باید در ماه مبارک رمضان به این خانواده ها توجه جدی شود.
حجت الاسلام مهدی نژاد خاطرنشان کرد: برخی از زندانیان به دلیل جرائم مالی زندانی شده اند و لازم است خانواده آنها را کمک کنیم.
وی قربانی کردن فرهنگ شهادت طلبی را از اهداف دشمنان نظام و انقلاب بیان کرد و گفت: امروز دشمنان با شیوه های مختلف سعی دارند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند از اینرو باید مراقب حرکت دشمن بود.
خطیب جمعه خور و بیابانک همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این ماه یک فرصت است و باید فرصت را غنیمت شمرد.
حجت الاسلام مهدی نژاد بر لزوم بهره گیری از فضایل ماه رمضان بویژه قرائت قرآن و اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد تاکید کرد.
امام جمعه خور و بیابانک به روز جهانی بدون دخانیات نیز اشاره کرد و افزود: والدین نسبت به فرزندان خود مراقبت جدی داشته باشند تا به این دام خطرناک گرفتار نشوند.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
ت/ف/7153/3011 / 2093 * تنظیم کننده: آسیه معینی * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.