به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار کرد: ایران کشوری با هویت فرهنگی است و فرهنگ ما برگرفته از آیات و آموزه های دینی است.
وی افزود: باید صادقانه و به دور از تعصبات جناحی بپذیریم که هنوز نتوانسته ایم دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را که با فلسفه اصلاح و هدایت حیات اجتماعی جامعه سروکار دارد از غربت بیرون بیاوریم.
به گفته وی در زمان امام (ره) اگر افراد لیبرال های روشنفکر نما و سکولار ها در مراکز تصمیم گیری نفوذ نمی کردند خیلی از مسائل فرهنگی حل می شد.
حجت الاسلام سوری افزود: اکنون نباید غفلت کرد زیرا برخی می خواهند مسایل دسته چندم کشور را به عنوان مسئله اول کشور مطرح کنند یعنی افرادی هستند که مسایل اصلی و فرعی کشور را با هم جابجا می کنند و مسایل فرعی جامعه را اصل و مسایل اصلی را فرعی قلمداد می کنندکه نباید اینگونه باشد.
امام جمعه پلدختر به 12 تیر مصادف با هشتم شوال 1344 هجری قمری تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع (ع ) توسط گروه گمراه وهابیت نیز اشاره کرد و افزود: این اقدام ،حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد و نشان داد که وهابیت نیرنگ اجانب برای نابودی اسلام است.
/6060/7272
خبرنگار : فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.