مجتبی آراسته روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجری این طرح شهرداری نوش آباد است که با اختصاص بودجه در سال 96 اجرای آن آغاز خواهد شد.
وی طول این کمربندی را دو کیلومتر برشمرد و گفت: برای احداث این کمربندی باید موافقت اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان نیز گرفته شود.
کنارگذر آران و بیدگل - کاشان به طول 46 کیلومتر از دارالسلام کاشان شروع می شود و تا شهر مشکات کاشان ادامه دارد و نقش مهمی در کاهش ترافیک شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خواهد داشت.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل هم چنین گفت: عملیات اتصال جاده بخش مرکزی آران و بیدگل به سفید شهر پیشرفت 70 درصدی داشته و ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: این طرح پس از پنج سال وقفه به دلیل عدم ساخت و تکمیل پل‌ زیرگذر راه آهن شهر نوش آباد ماه گذشته آغاز شده است و پیش بینی می شود ظرف 2 ماه آینده به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته به این طرح 30 میلیارد ریال است و تاکنون 20 میلیارد ریال هزینه شده است که تا مرحله زیر سازی پیش رفته و مابقی بودجه برای تکمیل طرح مورد نیاز است.
آراسته با بیان این که تکمیل این طرح باعث سهولت در رفت و آمد مردم این بخش به مرکز شهرستان و کاهش بسیاری از خطرهای جانی و مالی شهروندان می شود خاطرنشان کرد: طول مسیر رفت و آمد مردم بخش مرکزی نیز به مرکز شهرستان حدود 22 کیلومتر کاهش می یابد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.