دکتر حمید رضا شتابی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده از هشت هزار و 860 ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی حدود 2 هزار و 860 ماموریت ترافیکی بوده که 32 درصد کل ماموریت ها را شامل می شود.
وی با بیان اینکه در این مدت 17 تن در استان اصفهان بر اثر حوادث ترافیکی فوت کرده اند، اظهار کرد: حدود 6 هزار ماموریت نیز غیر ترافیکی بوده که 68 درصد کل ماموریت ها را شامل می شود.
شتابی با اشاره به حدود 9 هزار و 700 تماس هماهنگی تلفنی و بی سیم در سطح استان برای انجام ماموریت های اورژانس و خدمات پزشکی، گفت: در 16 روز نخست سفرهای نوروزی در استان اصفهان یکهزار و 755 مورد خدمت به بیماران اورژانسی و 99 مورد خدمت دیالیز به بیماران کلیوی ارائه شد.
وی افزود: همچنین 422 مورد بازدید نظارتی، 76 هزار بازرسی میدانی معاونت بهداشتی، حدود 500 بازرسی میدانی معاونت غذا و دارو، نزدیک به 500 مورد مداخله نظارتی و پلمب واحدهای صنفی متخلف و بیش از 730 مورد پیگیری مادر پر خطر در این مدت در استان اصفهان انجام شده است.
وی تصریح کرد: با جاری شدن آب در زاینده رود و افزایش حضور مردم و ترافیک در خیابان ها و مناطق منتهی این رودخانه، بار مراجعه ها و درخواست های امداد خواهی حوادث در شب گذشته و امروز در سطح کلانشهر اصفهان افزایش یافت.
133 پایگاه اورژانس و و 16 ایستگاه سلامت در سطح استان اصفهان در برنامه سلامت نوروزی فعال است.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.