سرهنگ حسین پورقیصری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:برغم حجم بالای سفرهای نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال، آمار تصادفات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.
وی به تعداد تصادفات رخ داده در این مدت اشاره نکرد و گفت: شلوغ ترین و پرحجم ترین مسیر در این مدت جنوب به شمال و شمال به جنوب استان اصفهان بوده است.
رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از امروز تا هفته آینده از رانندگان درخواست کرد با صبر و حوصله در جاده ها برانند.
وی همچنین به رانندگان توصیه کرد که قبل از سفر استراحت لازم را داشته باشند و با خستگی و کسالت سفر نکنند.
سرهنگ پورقیصری افزود: استراحت کوتاه 15 دقیقه ای بعد از طی چند کیلومتر مسافت و همچنین پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز تضمین کننده سفری بی خطر برای مسافران است.
35 ایستگاه امنیت و سلامت در نقاط حادثه خیز استان به منظور کاهش حوادث جاده ای در ایام نوروز دایر شده است که در این ایستگاه ها گشت های مشترک همراه نیروهای اداره راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو، مدیریت بحران استانداری و دیگر سازمان های مرتبط به مسافران خدمت رسانی می کنند.
بنابر اعلام مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از 25 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سالجاری شمار مصدومان حوادث ترافیکی و تصادفی استان اصفهان حدود یکهزار و 446 نفر و تعداد فوتی ها 14 تن بوده است.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.