به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا آقا خانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از قاچاقچیان یاد شده افزون بر یک میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال همانند سالهای گذشته برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه و متعرضانه به مردم و اموال عمومی است ؛ نیروی انتظامی به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست و با تاکید بر نشاط و شادابی جامعه درصدد فراهم کردن فضای امن برای عموم مردم است.
وی تصریح کرد: تنها مواد محترقه ای که به تایید استاندارد و سازمان آتش نشانی رسیده است قابل توزیع و استفاده است.

رزمایش نوروزی پلیس از 25 اسفند آغاز می شود
رئیس پلیس استان اصفهان از آغاز رزمایش نوروزی پلیس از 25 اسفند سالجاری تا 20 فروردین سال 96 خبر داد.
سردار آقاخانی افزود: این رزمایش با حضور دستگاه های امداد گرد شامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی به همراه نیروهای پلیس راهور و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز بکار خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: برای این منظور پلیس در تفرجگاه ها، مراکز تفریحی و تاریخی به لحاظ امنیتی فضای خوشایندی را برای هم استانی ها و مهمانان نوروزی فراهم خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پلیس پارک ها در این ایام با پوشش خاص ایجاد می شود و علاوه بر وظیفه حراست و امنیت به راهنمایی مسافران نوروزی در پاک ها و تفرجگاه ها می پردازند.

35 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اصفهان ایجاد می شود
سردار آقاخانی همچنین از راه اندازی 35 ایستگاه امنیت و سلامت در نقاط حادثه خیز استان به منظور کاهش حوادث جاده ای در ایام نوروز خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه ها گشت های مشترک همراه نیروهای اداره راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو، مدیریت بحران استانداری و دیگر سازمان های مرتبط به مسافران خدمت رسانی می کنند.
سردار آقاخانی افزود: تا پیش از این رانندگان هنگام عبور از جاده های استان در مسیرهای طولانی با نبود مهمانسرا و استراحتگاه مناسب روبرو می شدند و همین امر باعث بروز خستگی و خواب آلودگی و در نتیجه واژگونی خودرو می شد.

آغاز به کار قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) برای انتخابات 96 در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از استقرار و آغاز به کار قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) برای انتخابات سال 96 در استان اصفهان خبر داد.
وی افزود: این قرارگاه با هدف برگزاری انتخاباتی با آرامش و امنیت در استان راه اندازی شده است.
سردار آقاخانی یادآوری کرد: می توان پیش بینی کرد که انتخابات سال 96 در فضایی بسیار آرام و امن همراه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برگزار می شود.

رصد جرایم فضای مجازی از اولویت های سال 96 پلیس اصفهان است
رئیس پلیس استان اصفهان گفت: از اولویت های سال 96 پلیس می توان به رصد جرایم در فضای مجازی اشاره کرد.
وی همچنین شناسایی کانون های جرم در استان را از دیگر اولویت های سال آینده پلیس برشمرد و افزود: در سال جاری برای سه منطقه در استان که به کانون جرم تبدیل شده بود برنامه ریزی صورت گرفت.
سردار آقاخانی افزود: در سال 96 شناسایی کانون های جرم در استان به 10 برابر امسال افزایش می یابد.
وی همچنین کور کردن زمینه خرید اموال مسروقه را از دیگر برنامه های سال آینده پلیس عنوان کرد و گفت: امسال 87 میلیارد تومان از اموال مسروقه به مردم استرداد شده است.
ت/6994 / خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.