کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت : از بعدازظهر روز گذشته تا صبح امروز در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و در برخی ارتفاعات در غرب استان شاهد بارش برف بودیم که بیشترین بارندگی در چادگان گزارش شد.
ساناز جعفری افزود: پس از چادگان، سمیرم با 16 میلیمتر ، فریدونشهر با 14میلیمتر، باران و 3 سانتیمتر برف و شهرضا با 13میلیمتر دارای بیشترین بارندگی بودند.
وی بیان اینکه در کلانشهر اصفهان هم 1.5 میلیمتر بارش باران گزارش شد،افزود: میزان بارش باران شب گذشته در شهرهای بوئین و میاندشت، خوانسار، داران،مبارکه، زرین شهر، مورچه خورت، نجف آباد، فرودگاه ، ورزنه، کبوترآباد، اردستان،میمه،نائین، کاشان و گلپایگان نیز به ترتیب با 7 ، 5.5، 4.5 ، 3.5، 3.5 ، 3.5 ، 2.5 ، 0.8 ، 0.8 ، 0.6 ، 0.3 ، 0.2 ، 0.1، 0.1 و 0.1 میلیمتر بود.
وی گفت: وزش باد به نسبت شدید و شدید برای امروز ( یکشنبه) در اکثر مناطق استان و بویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: موج جدیدی از فردا ( دوشنبه) وارد استان اصفهان می شود و بارش هایی را همانند روز گذشته در استان درپی خواهد داشت.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.