به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز سه شنبه درنشست کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری اظهار کرد: جلسات این کارگروه با عنایت به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، در راستای تحقق هدف های حوزه اشتغال و سرمایه گذاری تشکیل می شود.
وی افزود: متقاضیان و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند مسائل و مشکلات در زمینه تولید را با دبیرخانه این کارگروه در فرمانداری مطرح کنند تا پس از بررسی، موارد قابل طرح در این کارگروه را اعلام و نشست با حضور مدیران و مسئولان مربوطه تشکیل شود.
فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری، ظرفیت مناسبی است تا مشکلات و موانع سد راه تولید در این شهرستان بررسی و با بهره گیری از توانمندی های موجود برطرف شود.
در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک های صنعتی کاشان و شرکت های مختلف صنعتی و کشاورزی در زمینه تامین خدمات لازم و دریافت تسهیلات مطرح، بررسی و تصمیم های لازم گرفته شد.
بیش از یک هزار واحد صنعتی تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان فعالیت می کنند که عمده آنها در زمینه فرش ماشینی و منسوجات است.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.