به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را سند افتخار جمهوری اسلامی ایران و ایمان و اقتدار مکتبی نیروهای آن را مهمترین ویژگی این نهاد نظامی توصیف کرد.
وی گفت: نیروهای غیور ارتش با ایستادگی در برابر مستکبران و حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کشور، سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه امنیت امروز ما حاصل زحمات و تلاش‌های همه نیروهای مسلح است افزود: نیروهای مسلح، ارتش و سپاه پاسداران با وحدت، انسجام و قدرتی که دارند، مایه عزت، سربلندی و سرافرازی نظام جهموری اسلامی ایران در دنیا هستند.
امام جمعه موقت اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش با اشاره به اهمیت نیروی معنوی نیروهای مسلح در اقتدار ملی، گفت: دشمنان می کوشند که کشور ما نا امن شود ولی با تیزهوشی نیروهای مسلح، هم اکنون ایران امن ترین کشور است.
وی با تاکید بر رشادت های ارتش در دوران دفاع مقدس ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان خود را با شجاعت و شهادت نیروهایش در میدان نبرد اثبات کرد.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به زمان نامنویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: افراد زیادی برای نامنویسی می ‌آیند که این امر هزینه‌ های زیادی را به کشور و بیت‌المال تحمیل می‌ کند.
وی با بیان اینکه در انتخاب افراد باید مراقب و مواظب باشیم گفت: افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند صالح و اصلح هستند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مشکلات کشور ادامه داد: باید کسانی را انتخاب کنیم که با مشکلات جامعه آشنا باشند و برای حل این مشکلات برنامه داشته باشند.
وی در خطبه اول نماز با بیان اینکه بعضی از قوانین و حدود الهی در کشور معطل مانده و اجرا نمی شود افزود: در مملکت اسلامی باید طبق قانون اسلام حد دزدی، زنا ، بی بند و باری ، رباخواری و رشوه خواری علنی اجرا شود.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر قانون اسلام درباره زنا اجرا شود عفت عمومی جامعه حفظ خواهد شد، افزود: منفعت اجرای قانون اسلام از چهل شبانه روز بارش باران برای بشر بیشتر است.
حجت الاسلام میردادمادی با بیان اینکه ماه رجب ماه توبه و استغفار از گناهان است گفت: گناه بزرگترین درد انسان و دوا و داروی آن توبه و استغفار است.
ت 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.