عبدالله بنهری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مسافران و گردشگرانی که به شهرستان تیران و کرون سفر کرده اند از مناطق گردشگری و طبیعی شهرستان از جمله دست کن های زیر زمینی، طبیعت بکر روستاهای مرغاب و کرد، کوچه باغ های تاریخی تیران و روستاهای تاریخی این شهرستان بازدید کردند.
وی بیان کرد: آستان مقدس امام زادگان شهرستان در این ایام بیشترین میزان مسافر را داشته اند که مسافران از فضای معنوی و همچنین گردشگری این اماکن استفاده کرده اند .
رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان تیران و کرون گفت: در ایام نوروز بیش از پنج هزار نفر در شهرستان تیران و کرون اسکان داشته اند که اسکان آن ها در مدارس، زائرسراها و پارک ها بوده است.
وی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون باعث شده که میزان تردد در جاده های این شهرستان آمار بالایی داشته باشد و جاده های این منطقه از جاده های پرتردد استان اصفهان بوده است.
بنهری به خدمات رسانی دستگاه های خدماتی درجاده های این شهرستان اشاره کرد و گفت: توزیع چهارهزار نقشه و بروشور فرهنگی، اطلاع رسانی و راهنمایی بیش از پنج هزار مسافر، اجرای طرح گردشگری مجازی و توزیع اینترنت رایگان توسط کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) و کانون نسل جوان فردا، آماده باش نیروهای مدیریت بحران وافزایش امنیت وکاهش تصادف های رانندگی در این ایام انجام شد.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری مرکز استان اصفهان و در مسیر شهرستان های غرب استان اصفهان از جمله فریدن، چادگان، خوانسار و گلپایگان و استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان قرار گرفته است.
چشمه مرغاب ، پوشش گیاهی گون، کنگر، لاله‌های واژگون و حیات وحش دالانکوه از ظرفیت های گردشگری تیران و کرون است.
7131/ 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.