به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: دشمنان با ایجاد فضای محاصره ای و تحریم نیازهای کشورمان، سعی در مقابله با نظام دارند اما اگر توانایی های داخلی در کنارهمدیگر قرار گیرد آنگاه نیازهای مهم مانند نیازهای دفاعی تامین و دشمن دیگر در این برنامه راهبردی خود موفق نخواهد بود.
وی بیان کرد: جوانان ایران در وزارت دفاع کشورمان موفق به ساخت تانک پیشرفته ای شدند که رونمایی از این دستاورد مهم دفاعی کشور بهترین عیدی برای مردم ایران در آستانه سال نو است که مایه افتخار برای کشور و یاس و نا امیدی دشمنان شد.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: جوانان ایرانی باید توانایی های فردی خود را در جهت تولید نیازهای کشور بکار گیرند و مسئولان نیز از توانایی ها و طرح های تولیدی آن ها حمایت کنند و اقتدار و پیشرفت کشور را بیش از پیش افزایش دهند.
وی به ایام پایانی سال 95 و آغاز سال 96 اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری هر سالی را به یک عنوان نامگذاری می کنند که وضعیت و نیاز کشور و چراغ راه مسئولان را بیان می کند و همه مردم و کسئولان در تحقق شعارهای سال باید تلاش کنند.
حجت الاسلام رشیدیان به روز ملی صنعت نفت نیز اشاره کرد و گفت: اقداماتی خوبی و موثری برای ملی شدن صنعت نفت صورت گرفت و باید اقدامات موثر و ماندگاری نیز در کشور در پی این اتفاق بزرگ رخ بدهد که عدم وابستگی به نفت در بودجه، جلوگیری از خام فروشی و همه تولید فراورده های نفتی در کشور انجام شود.
شهرستان تیران و کرون در 54 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
مهد/ 7131 / 2093 ** دریافت کننده: اصغر دواتگر*** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.