به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در دیدار دبیر و اعضای موسسه مطالعاتی راهبردی اصحاب الحسین(ع) یزد افزود: حفاظت از انقلاب اسلامی از مهمترین مسائلی است که باید همگان در راستای تحقق آن گام بردارند.
وی ادامه داد: این که بارها بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اسلامی را از مسائل واجب ذکر کرده اند گویای اهمیت موضوع و تاکیدی بر تحقق آن توسط آحاد مردم ولایی و انقلابی است.
امام جمعه یزد گفت: اقامه نماز از واجبات اصلی دین اسلام است و به این صورت حفظ انقلاب از این واجب‌ها هم اهمیت بیشتری دارد و اگر به این موضوع به درستی دقت شود به خودی خود در راستای حفاظت از انقلاب قدم بر می‌داریم.
ناصری خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم های بزرگ معنوی و اجتماعی همانند اربعین در عمل نقش اساسی در تحقق اهداف الهی و حفاظت از نظام و دستاوردهای آن است که باید همواره مورد عنایت قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت موضوع ولایت فقیه و رهبری در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با رهبری های خود و مقام معظم رهبری موجب اقتدار نظام شدند.
ناصری گفت: تمام فعالیت های فرهنگی باید برای اجرایی شدن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق اوامر مقام معظم رهبری و ارزش های الهی در جامعه و جوانان باشد .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.