به گزارش ایرنا، روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی روز سه شنبه به نقل از مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: امسال نیز همچون سال های پیش، فضای شهر اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید، حال و هوای تازه ای به خود خواهد گرفت.
مسعود مهدویان فر افزود: تلاش این است تا فضای شهر به نحوی مطلوب آماده استقبال از سال جدید شود و تمام محلات، کوچه ها، معابر و ورودی های شهر با ظاهری زیبا، خوشایند و در خور قدمت و تمدن شهر اصفهان به استقبال سال جدید برود.
وی اضافه کرد: امسال علاوه بر تمام اقداماتی که هر سال برای آماده سازی فضای شهر در آستانه سال جدید اجرایی می شود، ویژه برنامه آب و جاروی بهاری در یک بازه زمانی چهار روزه از امروز تا 27 اسفند سالجاری، فضای شهر اصفهان را آماده آمدن بهار می کند.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در این ویژه برنامه، در روز نخست مغازه ها، معابر و تیمچه های بازار قیصریه و قنادها، غبارروبی و درب تمام مغازه ها نیز با همکاری خود کسبه بازار آب و جارو می شود.
مهدویان فرافزود: در روز دوم'ذکر خانه' واقع در محله 'علی قلی آقا'، غبارروبی و عطرافشانی و حمام با قدمت این محل نیز با حضور مسئولان و مشارکت اهالی، غباروبی و گل آرایی می شود.
وی اضافه کرد: در روز سوم، پنجره های نمای بیرونی مجتمع های منتخب سطح شهر به همت ساکنان آنها تمیز و آراسته و تراس های این مجتمع ها نیز با جعبه های گل اهدایی از طرف شهرداری گل آرایی می شود.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در روز پایانی این ویژه برنامه، اعضاء گروه دوچرخه سواری اسپادانا علاوه بر حرکت هماهنگ و نمادین خود به نظافت ورودی های شهر می پردازند.
مهدویان فر، امتیاز ویژه این طرح را مردمی بودن آن دانست و گفت: شهروندان اصفهانی، سمن های داوطلب و تشکل های خودجوش مردمی، نقشی پرنگ در اجرای این ویژه برنامه دارند.
ت/ 7153 / 6027**خبرنگار: هُدا استکی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.